torsdag 19 juni 2014

Leta, fixa, dona

Ja det är inte lätt att få iväg oss hela högen när det ska på mer kläder än bara ett par sandaler. Idag regnar det och utevistelse kräver stövlar och regnkläder. 

Innan jag började klä på Hannah och Gabriel idag letade jag reda på allas regnkläder för att vara säker på att vi hade allt. I normala fall får de stora tjejerna ha koll på sina egna saker, men just regnkläderna var ett tag sen vi använde. Och jag hade ingen lust att stå där fullt påklädd och upptäcka att någon saknar något.

Och tur var väl det - att jag letade reda på allt alltså... För det saknades en stövel. Efter en hel del letande hittades den...
Japp, ni ser rätt! Ute på gräsmattan. Just vid fototillfället var det uppehåll, men tidigare på dagen hade det öst ner. Turligt nog hade insidan av stöveln klarat sig bra! Så vi kom ut! 
Gabriel mitt i hela galonklädhögen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar