onsdag 16 januari 2013

Välkommen!

Välkommen hit! Här är min plats i cyberrymden och jag har förhoppningar om att hinna och kunna dela med mig lite av vad som sker i min vardag. Jag är en gift, blivande 4-barnsmamma. Två tjejer på 5 och 3 år har vi redan och i mars väntar vi tvillingar. Det vill säga...om de stannar kvar så länge... Ett par sjukhusvändor har det hittills blivit pga komplikationer och för tillfället är det vila och minimal ansträngning som gäller.
Det är med skräckblandad förtjusning jag ser fram emot vad som komma skall! Förhoppningen är att jag mellan varven ska ha tid, ork och möjlighet att dela med mig av allt det härliga vi får vara med om. Hoppas att du vill följa med på vår resa!

2 kommentarer:

  1. Kul! Jag kommer titta in här :) Lycka till med att ta det lugnt!

    SvaraRadera
  2. Jag följer GÄRNA med på er resa <3

    SvaraRadera