torsdag 20 juni 2013

Astrid Lindgrens Värld

Varma, lyckliga, utmattade och helt saliga  styr vi i morgon kosan mot nya äventyr efter två dagar på Astrid Lindgrens Värld. 

Jag måste säga att jag var rätt skeptisk innan vi kom hit. Skulle det finnas tillräckligt mycket att göra för två dagar? Skulle barnen tycka om det? Skulle vi tycka om det?

Förväntningarna var rätt stora då många vänner talat så väldigt gott om det. skulle det bli en total besvikelse? Men jag hade inte behövt oroa mig. Det har överträffat alla förväntningar.

Vilket geni hon var, Astrid! Och hur fantastiskt är det inte att få se sina barndoms sagofigurer komma till liv! Nostalgi! Och att få dela detta med sina egna barn som nu är helt Astridtokiga. 

Det här var nog inte sista gången jag är här. Jag kommer tillbaka!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar